lama menghilang HEHE




assalamualaikum. hai guys! sory agak lama tak post something. quite busy sekarang ni. almaklumlah saya ni student last sem kan. perlulah berjuang bermati matian demi mencapai kejayaan yang cemerlang gemilang mahupun terbilang. HAHA. bersemangat tak saya? salam satu malaysia. erkkkk =.=

okay kali neh i want to share with you guys pasal kepeningan kepala otakku dan sewaktu dengannya. huh! sebelum bercerita, tarik nafas dalam dalam dulu. huh! semput! HAHA you all nak tau tak, dulu saya kan selalu rasa tak sabar sangat nak tunggu masa nak jadi senior. banyak kelebihan kan. paling penting nak relax laaa. mana tak nya, final dua paper je. mau tak berlagak. HAHA.

tapi bila dah masuk last sem, dah jadi super senior, baru masak. ini lah yang dinamakan cinta :D HEE terlampau tension punya pasal, habis semua tak berkenaan akan kena marah. itu lah saya. haha. so jgn kacau saya bila bukan waktunya. i garang okay. macam singa! singa comel bukan? tapi, saya tahu saya tak secomel singa. admit it =.=

okay, dah cukup cukup lah tu story pasal study. bosan tau. u ni tak ada cerita lain ke yang nak dikongsikan. tak famous lansung cerita u tau. hah, mahu cerita famous eh? jom ngumpat! balalbalaa HAHA. "barangsiapa yang mengumpat, samalah seperti balblaa *tak ingat text =.= tolonglah sambung.

hey you all, tiba tiba teringat pasal baucer 200 tu *siap tunjuk peace lagi. you all dah habis berbelanja kah? serious saya rasa saya yang paling lambat. HAHA ada note 50 lagi tau. macam blur tak tau nak beli apa. saya rasa dalam bookstore tu dah tak ada apa apa yang boleh dibeli. semua orang dah sapu. HUU *mesti ada yang cakap, apa lah budak ni, orang dah habis dah cerita pasal baucer, kau baru nak cerita. eh eh, suka hati saya lah. choyyy! :D

kenapa saya letak gambar ini di dalam posting saya?
ini kerana saya sedang gila ber'BUENO' :D
harap makluman.

BERMIMPI DI LANGIT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHT RESERVED BY LANGIT MIMPI - COPYRIGHT © FANTASILANGITMIMPI