Saya tulis bukan setiap hari
Saya tulis seikhlas hati
Saya tulis mengikut kata hati
Saya dedikasi kan tulisan dalam blog ini khas buat suami
Moga ada sedikit coretan untuk ditatapi kemudian hari

 23 Januari 2015

Alhamdulillah. Dengan sekali lafaz, saya sah menjadi isteri buat Ahmad Fikhri bin Abdul Halim. Insan yang tak pernah saya sangkakan bakal menjadi suami saya. Peneman hidup saya dunia akhirat. Betul la kata orang. Jodoh itu Allah yang tetapkan. Jika dialah jodoh kita, even macam mana sekali pun, InshaaAllah dia akan tetap jadi jodoh kita. No worries dearies hehe. Alhamdulillah. semuanya berjalan dengan lancar berkat dari redha Ilahi. Terasa dah nak pikul tanggungjawab yang berat as a wife. Buat suami, terima kasih sudi jadikan saya sebagai isteri. You're the best! sep sikit! :) Moga kita mampu melayari bahtera perkahwinan yang penuh ranjau onak dan duri eh. Diharapkan juga saya dapat menjadi seorang isteri yang baik dan kehidupan kita as a husband and wife dapat keberkatan dan keredhaan dari Yang Maha Esa.

Buat family, family mertua, saudara mara, terima kasih untuk susah payah, penat lelah sepanjang majlis berlangsung. Jasa dan budi kalian hanya Allah yang dapat membalasnya. Buat sahabat handai dan semua yang meraikan. Tak kesah la dari belah saya mahupun husband, terima kasih juga kami ucapkan. Jika ada salah silap terlebih kurang, tak cukup layanan, harap dimaafi. Yang baik itu semuanya datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri kami sendiri. Last, I and husband sangat menghargai kalian yang sudi datang memeriahkan majlis. Thank You


  

BERMIMPI DI LANGIT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHT RESERVED BY LANGIT MIMPI - COPYRIGHT © FANTASILANGITMIMPI